söndag 14 september 2008

Trollgång

SKYLLA PÅ HYPODEA


Senaste tillskottet heter egentligen Wilma, men det blir nog Vilda, tror jag. Suddig bild finns på FF, för den som är nyfis.

Trollungen har börjat gå - till sin moders stora förundran. Själv var hon 15 månader, fadern var i de slängarna också, om inte äldre, och Drakungen var 16 månader, vill jag minnas. Trollungen är 11 nu. Jag upphör aldrig att förundras över hur olika de är, Drakungen och Trollungen.

I fredags skickade jag efter lök från Eurobulb för drygt 100 euro. Moahahahaha!


Kommentarer:
[2008-09-14 13:43] Kakan: Vilken fin Vilda! Blir riktigt avundsjuk! Vad skoj att Trollungen örjat gå! Han tittar nog på Storebror och vill vara lika dan!

[2008-09-14 17:29] Pinklady: Jag läste EN lök för drygt hundra euro... Trodde tulpanhysterien slagit till igen. :)

Inga kommentarer: