söndag 8 februari 2009

Melodifestival - och lite annat

(SKYLLA PÅ HYPODEA)


Och bäst var Freddie Wadling. Ja men satan vad bra han är!

Efter drygt ett år i huset har vi fått upp tavlor i köket. Halleluja!

På köksbordet har jag en butt med tre krukor pärlhyacinter. De doftar underbart.

Jag har hunnit bädda rent våra sängar - det var sannerligen på tiden - och skurat badrummet, bakat muffins och kladdkaka och haft svärföräldrarna här på lunch.

Och gissa tre gånger var jag ska vara den här veckan och vad jag gör på söndag kväll! :(



Kommentarer:
[2009-02-08 21:54] Mysan: Håller med dit till fullo! Freddie var outstanding!

[2009-02-09 08:59] repoo: Nästan otäckt att ha Freddie med, ingen annan hade ju ens en chans... Video på http://www.youtube.com/watch?v=0Sd5l0iWWtU&feature=related och på http://svtplay.se/v/1436025/melodifestivalen/freddie_wadling_gor_alla_har_glomt för den som vill se/höra igen. Och igen. Och igen. Och.. :)

[2009-02-09 20:33] Skylla: Tack poosingen min! Jag tänkte inte på att tuba den.

Inga kommentarer: