lördag 20 september 2008

Skylla <3 KT

SKYLLA PÅ HYPODEA


Jo, jag har ju gått och blivit kär i KT Tunstall. Egentligen har jag varit kär i henne rätt länge, men uppfattat henne som "sångaren i Oi Va Voi", helt enkelt. Men så enkelt var det inte.

Jag förälskade mig i 'Refugee' första gången jag hörde den. Jag var mammaledig och hemma med Drakungen, och lyssnade på SR Sverige, som det hette då, så mycket jag bara kom åt. Där spelades den tämligen frekvent.

Men plötsligt inser jag (hö hö) hur det förhåller sig.

Wohoo!

Snyggare än Jacksons va?! Och snygga stövlar har hon också. Och häftig talröst.

Skylla <3 KT :)


Här är Oi Va Voi featuring KT Tunstall i 'Refugee'. Men det är inte KT på bilderna.




Kommentarer:
[2008-09-20 21:43] Edith: Håller med till fullo! :)

"Saving my face" är en favvo.

Inga kommentarer: