tisdag 23 december 2008

På himmelens päll

(SKYLLA PÅ HYPODEA)


På vägen till jobbet hänger månskäran enorm över skogen, och det är så vackert.

På vägen hem står Venus framför mig över motorvägen, så stor att jag först tänker att det måste vara ett flygplan.

Det har varit så hysteriskt stressigt på jobbet igår och idag, men nu är jag i alla fall ledig i fyra dagar (Är det sant? Är det verkligen sant?)

Avdelning nostalgi. Jo, jag är ju lite svag för Anders F, jag, och jag sörjer att Din barndom ska aldrig dö aldrig har släppts på CD. SOM jag lyssnade på den i min ungdom! Hå hå ja ja!



Kommentarer:
[2008-12-23 20:59] KD: GOD JUL kära doktorinnan!

[2008-12-23 22:35] Basilika: God Jul, kara du!
Jag sag ocksa manen i natt, den ligger mer som en vagga har over Mexico, men var underbart vacker.

[2008-12-24 09:44] AnnA: God Jul till dig! Njut av din ledighet nu.

[2008-12-24 10:37] Mårr: Very merry lediga dagar, skyllajza - misstänker att vi njuter i ungefär lika stora drag av dem. <3

Inga kommentarer: