måndag 15 februari 2010

Möte

Mötet avklarat.

- Ja men DET går inte att ha någon på akuten som går UTÖVER

- Ja men, det var ju DET som det hela gick ut på. Det var ju DET jag fick beviljat. Att jag skulle få gå UTÖVER, för att få en chans att lära mig det hela på mitt vis. Jag är 46 år. Jag vet vad just jag behöver för att lära mig.

- Ja men vi är båda överens om att så kan man inte lära sig.


Gudarna har talat. Vi dödliga göre oss icke besvär*.



* Ja ja, det är säkert felböjt. Ytterligare ett bevis på hur oduglig jag är.

5 kommentarer:

EvaP sa...

"Ja men vi är båda överens om att så kan man inte lära sig" -> Jisses vad korkat sagt

Marie sa...

Gosh. Känner igen fenomenet, bara allt för väl.

:(

Anonym sa...

är du utsedd till en av "vi båda" ?
ruskigt

/Bonita

Scylla sa...

Bonita: Nä, det var schemaläggaren och studierektorn som var "vi båda".

morsan sa...

Jag blir så ilsk <3