söndag 30 november 2008

Och tiden lopp

(SKYLLA PÅ HYPODEA)


Fort går det. Var det inte igår jag uppdaterade? Trött, trött, trött är jag, så det är skönt med en helg utan jour. Det är så slitigt i sig, bara att vara ny och springa på akuten och ha två små barn som klänger på mig så fort jag kommer hem, och att sedan inte ens få vara ledig och vila på helgerna. Förrän nu. I den mån man nu vilar med två små klängande, skrikande, kinkande, evigt bråkande, ständigt snorande ungar.

Efter lunch bär det av till Den Stora Staden där vi ska komplettera adventsbelysningen samt köpa småprylar till Drakungens adventskalender. Så upphetsande är mitt liv. Hur upphetsande är ditt?



Kommentarer:
[2008-11-30 11:05] Pocks: Egentligen inte så vansinnigt även om jag tycks tro det ändå! :)

[2008-11-30 11:05] Skylla: Men fan vad illa jag skriver! Och jag orkar inte ens försöka rätta till eländet :(

[2008-12-01 10:46] Siv: Inte så väldigt. mken att vara i Sverige igen är LITE exalterande. Exalterande och/men läskigt. Ska verkligheten trilla ner i huvudet igen nu, liksom?

Ta hand om dig, Skylleez.

Inga kommentarer: