söndag 27 december 2009

Slut på det roliga

Det röda lacket är nu borta och naglarna är kortade. I morgon ska jag jobba igen och är inte ledig förrän nyårsdagen (efter en tolvtimmarsjour på nyårsafton) för att sedan arbeta lördagen igen. Gudarna ska veta att det tar emot. Inte för att jag har något emot jobbet, egentligen, utan för att jag hellre vill vara hemma och skrota.

Jag har inte varit utanför dörren de senaste dagarna, med undantag för julafton då jag gick till och från bilen. Jag hade förmodligen mått betydligt bättre om jag bara tagit mig i kragen och lufsat ut en vända.

Jag har skickat iväg min första beställning från Trädgårdsamatörernas frölista och beställning från Konnässörsklubben. Det är sådant man måste vara snabb med. Konnässörsklubben hade träd och buskar som tema i år. Det tackar vi för. Synd att jag har så hög zon här bara.

Nu väntar Impecta, Rara växter och Lindbloms på genomgång.

Man blir säll av att så.

Det har ni inte hört förr va?! ;)

1 kommentar:

KD sa...

Aldrig hört förut ;-)
Nu ska jag genast skynda mig att kika på länkarna.