tisdag 2 november 2010

Tessera

Ja, jag plankar väl skön Eva då...

4 TV-program jag ser:
Jag ser inga tv-program

4 saker jag har gjort idag:
Pluggat
Köpt en julkrubba på Tradera
Promenerat
Gosat med Trollet

4 saker jag längtar efter:
Att krama Draken (som för tillfället är hos sin morfar i Stockholm)
Att AT-tentan ska vara över och godkänd så att jag får min legitimation.
Att få börja arbeta på MITT jobb; att få höra till; att inte bara hoppa runt.
Harmoni, att landa, att få ihop bitarna

4 saker på önskelistan:
En riktig hushållsassistent
En bakmaskin
Profumums Olibanum och Regina Harris Frankincense-Myrrh-Rose Maroc
Att få åka en vecka helt ensam till Essaouira.

4 saker jag avskyr:
Att gå upp tidigt på mornarna och tvingas ge mig iväg för att jag har en tid att passa.
Oväsen
Elakhet
Folk som hugger ner träd, urskiljningslöst, bara för att.

Inga kommentarer: