torsdag 15 maj 2008

Inferno

SKYLLA PÅ HYPODEA


Och skrik och skrik och skrik och skrik och bråk och bråk och bråk och gnäll och gnäll och gnäll och så skrik och bråk och gnäll och så gnäll och gnäll och gnäll och bråk och bråk och bråk och gnäll och skrik och bråk och bråk och bråk och så gnäll och bråk och bråk och gnäll och så skrik och illtjut och falsett och skrik och gnäll och gnissel och gnäll och gnissel och bråk och illtjut och gnäll och gnat och gnäll och bråk och bråk och bråk och bråk och bråk och gnäll och illtjut och skrik och skrik och skrik och skrik och skrik och skrik och skrik och skrik och skrik och skrik och skrik och skrik och oupphörligt skrik och bråk och bråk och tjafs och tjafs och tjafs och illvrål och tjafs och tjat och tjat och tjat och bråk och gnäll och tjafs och gnäll och gnäll och gnäll och tjat och iskalla vindar och dunjacka och inga långkalsonger på fast man hade behövt och gode gud ta mig ifrån detta inferno innan jag har ihjäl dem bägge två. Och katten med.



Kommentarer:
[2008-05-15 11:44] dragon: welcome to reality ;)

[2008-05-15 11:52] Anni: Det där satte stopp för alla mina funderingar på om jag kanske inte borde skaffa barn ändå... ;-)
Omtankar, medkänsla och massa sympati!

[2008-05-15 11:53] Anni: Förresten, är det inte dags för pappa-ledigheten snart?

[2008-05-15 12:37] Skylla: dragon: Jag har befunnit mig i verkligheten i 45 år nu, så en välkomsthälsning känns faktiskt föga adekvat.

Anni: Jo, bara en månad kvar.

[2008-05-15 14:27] dragon: ja fast det valde man väl själv..varför gnälls det så förbannat mkt se till de trevliga stunderna..
sänder lite positiv energi då +++++++++++++++++++++++++++

[2008-05-15 14:58] Bonita: Dragon - i stort har du rätt. Men även om man väljer själv, kan man bli jävligt trött och less. Kom inte och att du alltid tacklar gap skrik och diverse motgångar med ett leende och bara ser det som är positivt...för det skulle jag aldrig tro på.

[2008-05-15 14:59] Bonita: ...men ALLVARLIGT...varför i hela friden får man inte bli less bara för att man väljer själv?? Vid närmare eftertanke vill jag faktiskt veta hur du menar dragon.

[2008-05-15 15:35] dragon: hahahaha..vi sitter iaf inte fast ien jordbävning
å det är ALLVARLIGT

[2008-05-15 15:55] Bonita: okej, kul att du är road av hur jag uttrycker mej, men skulle du vilja vara snäll och svara på min fråga?

[2008-05-15 18:32] Mårr: Lööööv, bara löööööv <3

[2008-05-15 18:51] dragon: håller med föregående skribent..löööv mooore
<3 <3 <3 <3

[2008-05-15 22:13] Vicky: Pratade med min kompis för ett tag sedan, som i höstas fick sitt andra barn. Just den dagen klamrade hon sig fast vid tanken på pappaledigheten, och anade jag inte en ett visst mått av skadeglädje i hennes röst, när hon talade om hur maken snart skulle vara hemma med den dubbla avkomman?

[2008-05-20 22:37] hj: Allting kan alltid vara lite eller mycket värre, varför förringa värdet av att få skriva om lilla vardagsinfernot när man befinner sig mitt i det, och om jordbävningar när man -gud förbjude- är mitt i det? Svara mig gärna, för jag undrar verkligen.

Inga kommentarer: