torsdag 1 maj 2014

Kôrv

Uppenbarligen har jag en faiblesse för androgyner. Eller så har jag inte det. Kanske har jag bara en faiblesse för människor som jag tycker är vackra att se på. Och jag råkar tycka att Yohio och Conchita Wurst är vackra och tilltalande att se på. Jag tycker ju att Michelle Pfiffer är enastående vacker, liksom Tyson Beckford, och de är ju faktiskt inte ett dugg androgyna någon av dem. Det är ju inte direkt så att jag faller för alla dragqueens. Rent objektivt kan jag se att Christer Lindarw är vacker som kvinna, men subjektivt föredrar jag honom som man utseendemässigt. Och Simon i Outtrigger är ju varken särskilt vacker eller androgyn, men honom blev jag kär* i ändå.

Hur som helst, nu har jag fallit pladask för Conchita Wurst. Heja Österrike i Mello!



En till. Jag ryser faktiskt när jag hör honom på slutet där




* Nå nå, nu ska vi inte övertolka när jag säger kär!

Inga kommentarer: