tisdag 8 december 2015

Blå tummen


Ja, som vanligt har jag lyssnat och inte läst. Faktum är att jag inte vet när jag lyckades läsa en bok senast. Inte lyckas jag dokumentera det jag lyssnar på heller, trots att det faktiskt känns viktigt för mig att ha det listat någonstans. Ja ja, jag är väl tramsig kanske. Åtminstone tio, femton böcker ligger jag efter med. Jag minns inte ens alla. Jag har försökt att skriva om dem i läst-ordning, vilket är dumt för det är svårt skriva om det jag inte minns så bra och då drar jag mig, och under tiden jag inte kommer till skott så har även den senaste boken blivit en jag inte minns så bra. Nog gnällt om det! Nu tar jag och skriver om den senaste.

Alltså, karln må vara kontroversiell men jag tycker att han är vansinnigt rolig. Här är en samling kåserier som passar ypperligt i bilen. Jag gillar verkligen hans humor.


Inga kommentarer: