tisdag 21 april 2009

Fransk bordell

(SKYLLA PÅ HYPODEA)


Jojomensan, nu luktar här fransk bordell vill jag lova. Idag kom paketet - ända från Amörka - med 50 parfymprover som jag för födelsedagspengar från mamma och efter tips från Ord-Will beställt från Perfume Raffy. En del flaskor verkar ha läckt en liten, liten aning, därav lukten. Nå ja, det blir att hålla sig från provande till helgen, för jag kan omöjligt gå och lukta parfym på jobbet.

Bild finns på FF.

Tack för tipset (och förlåt) Will!


Kommentarer:

[2009-04-21 22:46] Garbo: Spännande!!

[2009-04-22 01:26] Doriz: Så hon vet hur en fransk bordell luktar...

[2009-04-22 09:19] Will: Förlåt för vaddå? För att du skulle hemsöka mig som tandhygienist? :0D Kul att proverna kom så jag slapp kissa i sängen av tandläkarskräck iaf. Jag är jättenyfiken. *skyndar till FF*

Inga kommentarer: