fredag 5 mars 2010

Modest

Hå hå ja ja, det är ju bokrea, gudbevars. Jag har varit synnerligen modest i mina inköp, om jag får säga det själv.

Ja, trädgårdsböcker är jag i stort behov av, *host*. Jag tyckte att den här skulle bli ett fint komplement till de andra två större verken, Din trädgård och Allt om trädgård

Jag är ju grymt imponerad av astronomer. Fatta att man måste läsa tre terminer matte och två terminer fysik (eller var det tvärt om?) innan man ens får börja! Mina sämsta ämnen. Jag lånade boken, började läsa och tyckte mycket om den, men det var då när jag omöjligt kunde läsa, så den fick gå tillbaka oavslutad. Jag har hela tiden tänkt att jag ska låna om den, när jag bara kan läsa igen. Nu kan jag läsa.


Tja, den här har jag väl tänkt att jag borde ha sedan den kom ut. Det har inte blivit av förr, bara.

Inga kommentarer: