söndag 12 augusti 2012

Den försvann


Dagen kom och gick. Jag vet inte riktigt vart den tog vägen. Ett jättegräl med Älsklingen, som nu retts ut och förhoppningsvis leder till något positivt i slutändan, har visst sugit musten ur mig helt och hållet idag. Ändå fastnar jag här framför datorn när Nassan äntligen somnat och jag kan använda mina armar igen. Jag som skulle gå och lägga mig tidigt och läsa. Jag har hoppat runt bland bokbloggar och förlag och slutligen beställt lite filmer, musik och böcker från Cdon. Ja, jag har ju sådan brist på böcker här hemma *host*.


Bilden är från Botan i Göteborg. Det gula hakonegräset framme till höger är läckert! Att åka till Göteborg utan att gå på Botan, det bara finns ju inte. Jag hade sällskap av allra käraste faster/gudmor medan kära lillkusinen vallade pojkarna i Slottsskogen på andra sidan vägen för att jag skulle få lite ledigt och få titta i lugn och ro - TACK!

Om jag...? Nähä tack! Skulle jag ha handlat en massa i Botans butik på utvägen. Det var det fräckaste!

Inga kommentarer: