söndag 5 februari 2012

Viktrapport 4


68 kg. Jag räknar det som oförändrat. Jag har nämligen slutat med Naproxen sedan några dagar, så det är sannolikt vätskan som försvunnit. Det var för övrigt synnerligen korkat gjort, för nu har jag satans ont igen. Och jag som tjatar så på mina patienter att de ska ta NSAID som en penicillinkur ungefär. Där fick jag!

Jag har inte promenerat på hela veckan eftersom jag ville spara på axel och knän. Frågan är om de verkligen skulle belastats så mycket. Det kanske bara var dumt att låta bli. Jag får nog försöka gå igen, trots att smärtan är tillbaka. Jag kan ju ta halvtimmaspromenader istället för dryga timmar. Nå ja, imorgon blir det inget av, för då har jag Trollet hemma, men jag får väl ge mig ut en runda på tisdag och se vad som händer.

Nästa söndag lär väl vågen stå på 70 igen. Det känns rätt meningslöst att dokumentera under de här förutsättningarna :( Jag får se om jag fortsätter. Det var ju tänkt att fungera som en sporre för mig, men det har nästan motsatt effekt.

Inga kommentarer: