torsdag 13 augusti 2009

Trädgårdsblogg

Jo... urhm... alltså... det finns en trädgårdsblogg också. Jag skaffade den för att jag ville dokumentera trädgårdens framväxt ur gräsöknen, och hade misslyckats totalt med att sköta detta i pappersform. Den är tämligen tråkig för utomstående, med - mestadels - rabblande av växter som inköpts och planterats och vilka som står var. Det har jag i alla fall lärt mig under mina år, att det kommer man inte ihåg.

Man får naturligvis titta in där om man vill, och i synnerhet får man gärna läsa dagens avsked till en trädgård som en gång fanns.

Invid älven

3 kommentarer:

KD sa...

Jaaaaaaaaaaaa, en trädgårdsblogg. Precis vad jag behöver. :-)

Scylla sa...

KD: Ha ha, det säger du bara för att du inte sett hur tråkig den är än :)

KD sa...

Jag har precis varit där. Inte alls tråkig. Fattar du vad mycket inspiration jag får. Sambon suckar och säger att det blir dyrt när jag läser där. :-)