onsdag 11 januari 2012

Att lämna svåra besked


Visserligen var det just det här jag arbetade med halvåret före mammaledigheten, men inte tror jag mig om att vara ens i närheten av fullärd. Jag kan rätt mycket om det hela rent teoretiskt, och har praktiserat det hela i princip dagligen, men hur det egentligen blir i praktiken vet jag inte säkert.

Mest är jag nog rädd för att jag ska linda in det svåra så pass att det blir luddigt. Och sedan är det det där med att hålla sig på en nivå som passar just den individ man för tillfället har framför sig. Vara tydlig utan att slå undan benen. Inte ta ifrån någon hoppet, även om hoppet kanske måste se annorlunda ut framöver. Inte fan är det lätt. Jag måste absolut skaffa den här boken.

Men först ska jag vara lite mammaledig till.

Inga kommentarer: